reklama

Otvorený list ministrovi financií Kažimírovi

Vážený pán minister! Pokladám si za moju občiansku povinnosť informovať Vás o tom, ako v praxi vyzerá rozhodnutie ministerstva financií pod Vašim vedením. Konkrétne v oblasti novej 8 % dane pre poisťovne, ktorá začala platiť 1. 1.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vopred Vás chcem tiež informovať o tom, že tento list dám k dispozícii pánu premiérovi (mal by predsa vedieť, ako kvalitne a v duchu sociálnej demokracie pracuje ministerstvo financií) a tiež médiám (aj občania by predsa mali vedieť, ako záleží ministerstvu financií na blahu občanov).

Budem rád, pán minister, ak si nájdete chvíľku času a prečítate si prílohu, v ktorej mi poisťovňa Uniqa oznamuje, že v zmysle zákona mi upravuje poistenie domu a domácnosti o 8 %. V mojom prípade ide o zvýšenie 5,93 EUR. Pre mňa zanedbateľná čiastka, rovnako ako aj pre všetkých mladých ľudí, dôchodcov a ostatných občanov, ktorí majú podpriemerné zárobky. V tej chvíli som si spomenul na vyhlásenia Vaše a ministerstva financií uverejnené v médiách. Uvádzam len pár z nich:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž, vážený pán minister, keď som si čítal tieto vyjadrenia, napadli mi len dve možnosti. Buď Vy a celé Vaše ministerstvo považuje občanov za stádo oviec, alebo Vy a celé Vaše ministerstvo nemá „šajnu“, ako ide život v praxi. Ani jedna z možností nevyznieva veľmi lichotivo. Len aby sme si rozumeli. Mne ozaj nejde o tých 5,93 EUR. Ide mi o to, akým spôsobom nám to seno ponúkate a ešte „tláchate“ (Vy, aj celý SMER) o nejakej sociálnej demokracii. Ešte pár takýchto sociálnodemokratických opatrení a môžete sa aj s pánom premiérom hrdiť, ako ste zabezpečili vyrovnaný rozpočet v roku 2019. Vlastne ani tak celkom nie vy, ale občania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ozaj „šikovné“ riadenie financií štátu. Prajem veľa úspechov v NBS,

s pozdravom,

Ján Juhás

Ján Juhás

Ján Juhás

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu