reklama

Chudák kandidát.

"Vzdávam sa kandidatúry," hlási Ficova webová stránka deň pred voľbami. Strana tvrdí, že ju napadli hackeri! "Je to najlepší dôkaz toho, že agresívna antikampaň proti Róbertovi Ficovi vrcholí aj počas volebného moratória. Informácie o tom, že sa Róbert Fico vzdáva kandidatúry, nie je pravdivá," povedala hovorkyňa Smeru Počátková a odmietla, že by to bol úmysel strany Smer. Zareagoval aj Róbert Fico na Facebooku: "Nikdy som nerobil antikampaň a práve dnešný hackerský útok na moju webovú stránku ukazuje, kto sa tomu naozaj venuje. Samozrejme sa aj naďalej uchádzam o dôveru ľudí v zajtrajších voľbách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Takže tu sa dozvedáme, že Róbert Fico nikdy nerobil antikampaň. Z toho vyplýva, že scientológia, úžera, samovraždy ľudí, vyhodení ľudia na ulicu na Kysuciach, letáky v schránkach, atď., to bola vlastne pozitívna kampaň s úprimným zámerom podať občanom pravdivé informácie o protikandidátovi.

Ďalej sa v tej istej vete dozvedáme, že hackerský útok ukazuje, kto sa tomu venuje. Asi budem udretý, lebo mne teda z tohto vôbec nevyplýva, kto sa tomu naozaj venuje. A zaujímalo by ma, kto tu vlastne hackuje. Iba že by ... Nie, nie, to poprela hovorkyňa Smeru a tým pekným dievčatám okolo kandidáta sa dá veriť! Úmysel zo strany Smeru to teda nie. Neviem prečo, v tejto chvíli som si spomenul na otca vlasti Mečiara. Keď mu tieklo do topánok, zrazu sa objavili informácie, že ho ktosi chce zavraždiť! Pamätáte? Samozrejme, tým som nechcel povedať vôbec nič. To len tá moja pamäť zapracovala akurát teraz. Aj jemu v kuse niekto ubližoval. Vnútorní, aj vonkajší nepriatelia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No nič, naši velikáni sú silní. Jeden prežil a v chudobe si aj so svojou korzičkou užíva dôchodok a druhý to tiež prežije.

Ján Juhás

Ján Juhás

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu