reklama

KĽUKY

Náhodou som si pozrel video (http://www.topky.sk/cl/100535/1494921/Volby-sa-blizia--premier-opat-klukuje--Z-tohto-VIDEA-slinta-aj-opozicna-poslankyna).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Priznám sa, nie som žiadny veľký športovec a už vôbec nie svalovec. Kedysi som aj mal nejaké tie bicepsy, ale rokmi sa to akosi stratilo, zmľandravelo. Teraz ešte tak futbal s kamarátmi a po ňom zopár pív, pravidelne kávička s fernetom, pred dobrým jedlom kvalitný aperitív. Nečudo, tehličky z brucha jednoducho zmizli. Aby bolo jasné, nesťažujem sa, dokonca som spokojný so svojim spôsobom života. Neobdivujem ľudí, ktorí dokážu pravidelne športovať, dvíhať činky, zabehnúť maratón. Nech si každý robí čo chce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To bol môj názor, hm, až donedávna.

Neskutočné, čo ten človek dokáže! Len si dobre pozrite to video, ja som ho videl aspoň stokrát a neviem prestať. To je borec! Nečudo, že je taký populárny od Uble až po Záhorskú Ves. Už som v živote zažil všeličo, no takto robiť kľuky ešte nie. Všimli ste si? Ešte aj nohu prekríži, alebo ruky dá pred seba, čo musí byť nesmierne náročné. Skúšal som to doma, lebo nemám k dispozícii hrádzu (asi tam bol problém) a tak som si nabil hubu, že ešte stále ju mám akosi nakrivo. V tomto videu síce urobil len tri takéto kľuky, no všetci vieme, že ak chce, dokáže ich urobiť aj tisíc. Chudák kolega z Bruselu, tiež urobil len tri kľuky, ale aký bol zadýchaný! Možno preto, že nie je od Topoľčian. Lebo tam rastú onakvejší chlapi!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A keď chytil borec do ruky ten papek, postrehli ste? Šmaril ho až doprostred jazera! Aj ten jeho pes nebude len taký obyčajný ratlík. Vidno, rýchly a silný ako jeho pán.

Proste, zmenil som názor. Začal som behať, robím kľuky. No, pravdu povediac, zatiaľ zvládnem len jednu kľuku (kua, roky som myslel, že sú to kliky), ale verím, že sa to postupne bude zlepšovať. V práci idem osem hodín na doraz, potom driem vo fitku a behám po parkoch. Nehanbím sa, som unavený ako hovädo. Ako to ten človek zvláda? Veď aj on pracuje a vraj do úmoru!

No nič, musím vydržať! Teraz si trošku oddýchnem na intenzívke a potom to opäť roztočím. Ja sa len tak ľahko nevzdávam. A aby ste vedeli, aj takú briadku si nechám narásť, to vraj vylepšuje imidž muža – tvrďasa.

Ján Juhás

Ján Juhás

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu