reklama

Kováčik vyhral konkurz na špeciálneho prokurátora.

Minulý týždeň ma zaujala správa z médií: Kováčik vyhral konkurz na špeciálneho prokurátora 11.04.2014 21:57:57|Zdroj:TASR TA3|. Pre väčšinu národa nezaujímavá správa. Na prvý pohľad. Dosahy sú možno vážnejšie ako sa zdá na prvý pohľad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Priznám sa, je mi to úplne jedno. Nepoznám Kováčika, nepácham trestné činy a keby to vyhralo rovno vrece zemiakov, ani si to nevšimnem. Ale predsa niečo. Keďže ma zaujíma šport, v športovom zápolení je to zvyčajne tak, že je niekto prvý, niekto druhý a niekto posledný. Proste niekto vyhrá nad niekým. Aspoň doteraz to tak obyčajne bolo. V tomto prípade som si však všimol, že vyhral ktosi bez toho, aby mal súpera! Vyhral nad kým? To by sa spýtali športovci. Nad nikým. Alebo vyhral nad nami všetkými? Zaujímavé, nie? Ja viem, vyhral nad niekým, či vyhral nad nikým, je to „prkotina" oproti zamestnanosti, zdraviu, rodinnej pohode a pod. Ešte zaujímavejšie je, že tí slovenskí prokurátori sú akýsi málo ambiciózni, nejakí komótni, keď sa nehlásia do konkurzu. Obvykle v spoločnosti je bitka o dobré fleky, mladí dravci nemajú zábrany a idú cez všetky prekážky, no tu nie. Kováčik je špeciálnym prokurátorom už desať rokov, riešil závažné kauzy ako Gorila, či emisie. Asi to robí dobre, keďže sú kauzy vyriešené a všetci sme spokojní.

Ján Juhás

Ján Juhás

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu