reklama

Premiér útočí.

Dnes na tlačovej besede (predpoludním na TA3) premiér tvrdo napadol kandidáta na prezidenta Kisku. Odôvodňoval to ako odvetu za podanie trestného oznámenia. Nespomenul úžeru (čo bol asi hlavný dôvod podania trestného oznámenia), ale len scientológiu. Nechcem to komentovať, ani obhajovať pána Kisku, no rád by som sa podelil s prípadnými čitateľmi o moju praktickú skúsenosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ako manažéra zodpovedného vo firme za oblasť vzdelávania ma pred časom navštívil zástupca vzdelávacej spoločnosti, ktorý mi núkal vzdelávací kurz pre obchodníkov a manažérov. Na prvý pohľad tieto vzdelávacie aktivity nevyzerali zle. Keď sme v diskusii prišli k cene týchto aktivít, rýchlo som rozhovor ukončil. Cena totiž niekoľkonásobne prevyšovala bežné ceny na trhu. Až dodatočne som sa dozvedel, že spoločnosť patrí do scientologickej komunity. Bolo mi to jedno a odmietol som niekoľko ďalších návrhov na stretnutie so zástupcami tejto spoločnosti. Vždy s odôvodnením, že je pre našu firmu cena neprijateľná. Kto pozná pomery a praktiky obchodných zástupcov (česť výnimkám), vie, že často ak ich odprevadíte dverami, vrátia sa oknom. Neuspeli u mňa, oslovili môjho priameho nadriadeného - šéfa firmy. Viem, že sa so zástupcami tejto vzdelávacej spoločnosti niekoľkokrát stretol (možno tam bol aj pracovný obed, alebo večera) a zúčastnil sa aj jednej ich konferencie. Napriek tomu rešpektoval moje stanovisko a túto spoločnosť sme medzi dodávateľov našich vzdelávacích aktivít nezaradili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes by nás hocikto na základe týchto stretnutí mohol pohodlne označiť za scientológov. Ja ním určite nie som a za svojho bývalého šéfa by som tiež dal ruku do ohňa že ním nebol a ani dnes nie je.

Možno tak nejako to bolo aj s pánom Kiskom......

Ján Juhás

Ján Juhás

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu